neděle 10. března 2013

6. I - já

I je zájmeno já. Píše se vždy jako velké I, i když je to uprostřed věty.
I read. Čtu.
I count. Počítám.
I write. Píšu.
I'm sure jsem si jistý
I'm hot. Je mi horko.
I hope so Doufám, že ano
I am hot. Je mi horko.
I am hot. Je mi horko.
I wonder. Divím se.
I'm warm. Je mi teplo.
I'm well. Jsem v pořádku., Je mi dobře.
I think so myslím si to
I like it. Mně se to líbí.
I am fine. Mám se dobře.
I am here. Já jsem tady.
I like it. To se mi líbí.
I mean ... myslím, míním
I saw her. Viděl jsem ji.
I saw him. Viděl jsem ho.
I'm Czech. Jsem Čech., Jsem Češka.
I'm first! Jsem první!
I'm sorry. Promiň., Promiňte., Bohužel.
I'm stuck. Nevím jak dál., Nemůžu dál.
Can I help? Co si dáte? Čím vám můžu posloužit?
I am broke. Jsem úplně bez peněz.
I hope not. Doufám, že ne.
I am broke. Jsem švorc.
I am human. Jsem lidská bytost.
I am lucky. Mám štěstí.
I am sorry. Lituji, je mi líto .
I disagree. Nesouhlasím.
I doubt it. Pochybuji, to se mi nezdá.
I hope not. Doufám, že ne.
I love you. Miluji tě., Mám tě rád.
I saw them. Viděl jsem je.
I think ... Myslím ...
I'm hungry. Mám hlad.
I'm single. Jsem svobodný/á.
I feel sick. Je mi blbě.
I was there. Byl jsem tam.
I drink tea. Piju čaj.
I know best. Nejlíp vím.
I need help. Potřebuji pomoc.
I saw Sasha. Viděla jsem Sašu.
I was bored. Nudil jsem se.
I'd love to. Rád bych.
I'm from ... Jsem z ...
I'm married. Jsem ženatý/vdaná.
I'm thirsty. Mám žízeň.
I don't care. Mně je to jedno.
I don't mind. Mně je to jedno.
I feel giddy. Točí se mi hlava.
I feel queer. Je mi nějak špatně.
I am at home. Jsem doma
I am not bad. Mám se docela dobře., Ujde to.
I am student. Jsem student.
I am sure ... Jsem si jist.
I don't care. Je mi to jedno.
I don't know. Nevím.
I don't mind. Nevadí mi to.
I feel great. Cítím se skvěle.
I live in ... Bydlím v ...
I'll take it. Vezmu si to.
I'm divorced. Jsem rozvedený/á.
I'm not sure. Nejsem si jistý.
I feel chilly. Je mi zima.
I feel queasy. Je mi špatně od žaludku.
I feel sleepy. Chce se mi spát.
I must go now. Teď musím jít.
I need a taxi. Potřebuju taxíka.
I read a book. Čtu knihu.
I read a word. Čtu slovo.
I was born ... Narodil sem se ...
If I were you. Kdybych byl tebou.
Sorry I'm late Omlouvám se, že jdu pozdě
I'm all alone. Jsem úplně sám.
Can I help you? Co si přeješ?, Co si přejete?
I feel bloated. Jsem úplně přecpaný.
I feel strange. Je mi divně.
I got it cheap. Dostal jsem to lacino.
I have nothing. Nic nemám.
I am on a diet. Držím dietu.
I am very busy. Mám hrozně moc práce.
I am wondering. 1. rád bych věděl, 2. to se divím, 3. to mi leží v hlavě
I drink coffee. Piji kávu.
I go to school. Jdu do školy, chodím do školy.
I write a book. Píšu knihu.
I write a word. Píšu slovo.
I'll be around. Budu někde nablízku.
I'll take them. Vezmu si je.
I'm not sleepy. Nejsem ospalý.
Can I have ... ? Chtěl bych ... , Mohu dostat ... ?
Can I try it on? Můžu si to vyzkoušet?
How do I get to? Jak se dostanu do?
I am quite well. Mám se docela dobře.
I hate his guts. Nemůžu ho ani vidět.
I will be there. Budu tam.
I will tell him. Já mu to řeknu.
I wish you well. Přeji vám vše dobré.
I am flat broke. Jsem úplně švorc.
I am in a hurry. Pospíchám.
I am still here. Ještě jsem tady.
I can't make it. Nestihnu to., Nemohu přijít.
I get up at six. Vstávám v šest.
I learn English. Já se učím anglicky.
I must be going. Musím jít.
I read a letter. Čtu dopis.
I wish you luck! Přeji vám štěstí!
I won't be long. Nebudu tam dlouho.
I'm just looking jen se dívám, jen se rozhlížím
I'm twenty five. Je mi dvacet pět (let).
Must I pay a tax? Musím zaplatit daň?
What should I do? Co mám dělat?
Who should I pay? Kdo to má zaplatit?
I don't like him. Nemám ho rád.

Žádné komentáře:

Okomentovat