neděle 31. března 2013

31. all - všechno, celý, úplně

All - všechno, celý, úplně.

I'm all alone. Jsem úplně sám.
It's all right. Je to v pořádku.
They are all here. Všichni jsou tady.
It'll be all right. To bude v pořádku.
You are all chatty. Jsi nějak upovídaný.
It's all right, sir. Je to v pořádku, pane.
I feel achy all over. Bolí mě celé tělo.
Do you need it at all? Potřebuješ to vůbec?
Do you want it at all? Chceš to vůbec?
You all learn Italian. Vy všichni se učíte italsky.
I'm glad it's all over. Jsem rád , že už je po všem.
Everything's all right. Všechno je v pořádku.
I'm glad it's all over. Jsem rád, že už je po všem.
He knows all about them. Ví o nich všechno.
I don't like coke at all. Vůbec nemám rád kolu.
I'm glad that's all over. Jsem rád, že to skončilo., Jsem ráda, že to skončilo.
Why are all the lights on? Proč jsou všechna světla rozsvícená?
He doesn't know me at all. Vůbec mě nezná.
We didn't go there at all. Vůbec jsme tam nešli.
We all waited at his place. Všichni jsme čekali u něj.
If it is all right with you. Pokud vám to nevadí.
All the juice has been drunk. Všechen džus už je vypitý.
He has been all but forgotten. Byl téměř zapomenut.
May all your dreams come true! Přeji vám splnění všech snů!
He didn't care about it at all. Bylo mu to úplně lhostejné.
All they talked about was work. Jediné, o čem mluvili, byla práce.
'Masha worked all night (long). Máša pracuje celou noc.
The bruise doesn't show at all. Ta modřina není vůbec vidět.
We all like walking in the forest. My všichni se rádi procházíme v lese.
After all, I'm glad he hasn't come. Jsem nakonec rád , že nepřišel.
I didn't understand anything at all. Nerozuměl jsem vůbec ničemu.
Vanya talks about Natasha all the time Váňa stále mluví o Nataše.
Masha puts all the books on the shelf. Máša dává všechny knihy na poličku.
I have been drinking juice all morning. Celé dopoledne jsem pil džus.
The story was known by all in the room. Všichni v místnosti ten příběh znali.
They drank all the vodka after we left. Když jsme odešli, tak vypili všechnu vodku.
You're all wet! What have you been doing? Jsi celý mokrý! Co jsi dělal?
When all else fail, read the instructions. Když všechno ostatní selže, přečti si návod.
The latest model outsold all previous ones. Posledního modelu se prodalo více než všech předchozích.
I’ll have done all my work by this evening. Dnes večer už budu mít všechnu práci hotovou.
I like all kinds of fruit, especially apples. Mám rád všechny druhy ovoce, hlavně jablka.
For all her sensitivity, she's extremely tough. Přes všechnu svou citlivost je neobyčejně tvrdá.
I didn't see the play you all are talking about. Neviděl jsem to představení, o kterém všichni mluvíte.
Your letter is somewhere among all these papers. Tvůj dopis je někde mezi těmito papíry.
I stayed in bed all day instead of going to work. Místo abych šel do práce, zůstal jsem celý den v posteli.
Exams were coming up, so Nina studied all the time. Zkoušky se blíží a tak Nina stále studuje.
If I were rich, I would spend all my time travelling. Kdybych byl bohatý, strávil bych všechen čas cestováním.
I´m not going to sit up all night listening to your problems. Nechci tu celý večer sedět a poslouchat tvoje problémy.
There are too many paople here for me to talk to all of them. Je tu příliš mnoho lidí, než abych mohl mluvit s každým.

Žádné komentáře:

Okomentovat