sobota 30. března 2013

30. but - ale

But - ale.

Everyone came but him. Kromě něj přišli všichni.
She was poor but honest. Je chudá, ale čestná.
I would love to come but ... Strašně rád bych přišel, ale ...
I have no choice but to leave. Nezbývá mi než odejít.
He has been all but forgotten. Byl téměř zapomenut.
Money brought nothing but trouble Peníze nepřinesly nic než potíže.
Money brought nothing but trouble. Peníze nepřinesly nic než potíže.
I wanted to come, but it was late. Chtěl jsem přijít, ale bylo pozdě.
He went somewhere but didn't say where. Někam šel, neřekl kam.
They say they don't have it but they do. Říkají, že to nemají, ale mají.
I felt like laughing, but I didn´t dare. Chtělo se mi smát se, ale nedovolil jsem si to.
I was ill last week, but I´m OK this week. Minulý týden jsem byl nemocný, ale tento týden jsem v pořádku.
She tried to stop them, but it was no use. Zkusila je zastavit, ale marně.
He continued to stand but his wife sat down. Stál dál, ale jeho žena se posadila.
I´m ready to do anything but work on a farm. slyšel jsem, jak otevřela dveře a vyšla ven.
That isn't Vanya but he looks a lot like him. Není to Váňa, ale hodně se mu podobá.
Traffic was heavy but Marko drove fast anyway. Provoz byl hustý, ale Marko i tak jel rychle.
I remembered his face, but I forgotten his name. Pamatoval jsem si jeho tvář, ale zapomněl jsem jeho jméno.
Do you smoke? I used to. But I don't smoke anymore. Kouříte? Kouřil jsem. Ale už nekouřím.
You can go out shopping, but don´t be gone too long. Můžeš jít nakupovat, ale nebuď pryč dlouho.
These words are maybe hard for you but they are true.  Možná jsou to pro vás tvrdá slova, ale jsou pravdivá
I saw it somewhere but I don't remember exactly where. Někde jsem ji viděla, ale už nevím, kde.
The two types look very different, but are one species. Oba typy vypadají dost odlišně, ale je to jeden druh.
You can borrow my car, but you´ll have to bring it back before ten. Můžeš si půjčit moj eauto, ale musíš ho vrátit před desátou.
She´s always starting something new, but she never finishes anything. Vždycky začíná něco nového, ale nikdy nic nedokončí.
Shall we see each other tomorrow? I am sorry, but I already have plans. Můžeme se zítra vidět? Je mi líto, ale už mám něco domluveného.
I've been meaning to write you for a long time but I forgot your address. Už dávno jsem ti chtěl napsat, ale zapomněl jsem adresu.
I don’t know how many books are in the library, but they must number in the thousands. Nevím, kolik knih je v knihovně, ale musí jich být tisíce.

Žádné komentáře:

Okomentovat