čtvrtek 14. března 2013

11. it - to, ono

It - to, ono (osobní zájmeno).
It depends Příjde na to. To záleží
I like it. Mně se to líbí.
I like it. To se mi líbí.
It is over. Je po všem.
I doubt it. Pochybuji, to se mi nezdá.
It is cold. Je chladno.
It is warm. Je teplo.
It will do. To bude stačit.
Whose is it? Čí je to?
It is sunny. Je slunečno.
It means ... To znamená ...
It is closed. Je zavřeno.
Take it easy. Nic si z toho nedělej.
Easy does it! Bez násilí to jde líp, (bez příliš velké snahy nebo síly to jde líp)
Get it clean. Ukliď to., Vyčisti to.
I'll take it. Vezmu si to.
It is a pity. To je škoda.
Take it easy. Ber to s nadhledem.
Do you get it? Chápeš?
How did it go? Jak to šlo?
Is it raining? Prší?
Give it to me. Dej to mně.
It feels good. Je to příjemný pocit.
Let me see it. Ukaž mi to.
Do it youself. Udělej/te to sám/sama.
He enjoyed it. Líbilo se mu to.
It feels cold. Studí to.
It feels good. Je to příjemný pocit.
It is raining. Prší.
Can you fit it? Umíte to spravit?
Do you mean it? Myslíš to vážně?
How much is it? Kolik to stojí?
How's it going? Jak se daří?
Who is it from? Od koho to je?
I got it cheap. Dostal jsem to lacino.
Leave it to me. Nech to na mně.
How cold it is! To je ale zima!
Can I try it on? Můžu si to vyzkoušet?
What time is it? Kolik je hodin?
I can't make it. Nestihnu to., Nemohu přijít.
It doesn't work. Nefunguje to.
It seems like it. Vypadá to tak.
say it in English říct to anglicky
Did you enjoy it? Líbilo se ti to?
What is it about? O čem to je?
What's it called? Jak se to jmenuje?, Jak se tomu říká?
Which page is it? Jaká je to stránka?
I hate to say it. Mrzí mě, že to musím říct.
I like it better. Mám to radši.
Say it in German. Řekni to německy.
We will share it. Budeme to mít dohromady.
Don't mention it. Nestojí to za řeč (jedna z odpovědí na Thank you)
He can't make it. To nemůže zvládnout.
He did not do it. On to neudělal.
It does not work. Nefunguje to.
It is cold today. Dnes je chladno.
It is open daily. Je otevřeno každý den.
It won't be easy. To nebude snadné.
They could do it. Mohli by to udělat.
What colour is it? Jakou to má barvu?
Check if it holds. Podívej se, jestli to drží.
It will do nicely. To bude bohatě stačit.
Leave it up to me. Nechte to na mně.
Be that as it may. Ať je tomu jakkoliv .
It doesn't matter. Nevadí., Na tom nezáleží.
It feels like mud. Na omak je to jako bahno.
It is one o'clock. Je jedna hodina.
It is six o'clock. Je šest hodin.
It is ten o'clock. Je deset hodin.
It is two o'clock. Jsou dvě hodiny.
It´s not worth it. Nestojí to za to.
Put it on the bed. Dej to na postel.
I like it. So do I. Líbí se mi to. Mně také.
It looks like rain. Vypadá to na déšť.
It opens like this. Otvírá se to takhle.
It started to rain. Spustil se déšť.
It turned out fine. Dopadlo to dobře.
I can't believe it. Nemůžu tomu uvěřit.
I couldn't help it. Nemohl jsem si pomoci.
I don't believe it. Tomu nevěřím.
I'm not against it. Nic proti tomu nemám.
It is cold outside. Venku je zima.
It is five o'clock. Je pět hodin.
It is four o'clock. Jsou čtyři hodiny.
It is nine o'clock. Je devět hodin.
It is out of order. Nefunguje to.
It is worth seeing. Stojí to za vidění.
It takes 5 minutes. Trvá to 5 minut.
It will begin soon. Brzo to začne.
What does it imply ? Co z toho vyplývá?
What is it good for? K čemu to je dobré?
Do you like it here? Líbi se vám tady?
How do you spell it? Jak se to píše?
Isn't it cold today? Není dnes chladno?
It is gloomy inside. Uvnitř je šero.
It was pretty heavy. Bylo to pořádně těžké.
It was totally dark. Byla úplná tma.
Let's see you do it. To jsem zvědavý, jak to uděláš.
I'm glad to hear it. To rád slyším.
It is eight o'clock. Je osm hodin.
It is over the road. Je to přes silnici.
It is seven o'clock. Je sedm hodin.
It is three o'clock. Jsou tři hodiny.
Can you see it (too)? Vidíš to (taky)?
I have never seen it. Nikdy jsem to neviděl.
I like it. – So do I. Mně se to líbí. – Mně také.
I said it on purpose. Řekl jsem to úmyslně.
I will buy it anyway. Koupím to tak či tak.
It has not been done. Ono se neudělalo.
It made my head spin. Zatočila se mi z toho hlava.
Think twice about it. Pořádně si to rozmysli.
Try to see it my way. Zkus se na to podívat z mé strany.
I know how he did it. Vím, jak to udělal.
I lost it on the bus. Ztratil jsem to v autobuse.
It is eleven o'clock. Je jedenáct hodin.
It is twelve o'clock. Je dvanáct hodin.
How long will it take? Jak dlouho to potrvá?
Do you need it at all? Potřebuješ to vůbec?
Do you want it at all? Chceš to vůbec?
How much does it cost? Kolik to stojí?
It makes sense, right? Dává to smysl, že?
It is hard to imagine. Je těžké si to představit.
It will be warm today. Dnes bude teplo.
Get it ready for them. Připrav to pro ně.
I am thhrough with it. Už jsem s tím skoncoval.
I shall think it over. Budu o tom přemýšlet, rozmyslím si to.
It is based on a book. Je to natočeno podle knihy.
It is not nice of you. Není to od vás hezké.
It must be nice to ... Musí být hezké ...
It will rain tomorrow. Zítra bude pršet.
It will snow tomorrow. Zítra bude sněžit.
What do you mean by it? Co tím myslíte?
Is it possible for you? Můžete?
What do you mean by it? Co tím myslíte?
I can't wait to see it. Nemůžu se dočkat, až to uvidím.
I will send it to them. Pošlu jim to.
It gives me a headache. Bolí mě z toho hlava.
It is pretty hot today! Dnes je pořádně horko!
It makes my blood boil. Z toho mi vře v žilách krev.
It was a long time ago. Bylo to dávno.
It was none the better. Nebylo to o nic lepší.
Do it any way you like. Udělej to, jak chceš.
I can't get it started. Nemohu to nastartovat.
It gives me a headache. Z toho mě bolí hlava.
It won't snow tomorrow. Zítra nebude sněžit.
Will you hold it for me? Podržíte mi to?
How do you like it here? Jak se vám tu líbí?
How do you pronounce it? Jak to vyslovujete?
To whom did you give it? Komu jsi to dal?
What am I to do with it? Co s tím mám dělat?
What time is it, please? Prosím vás, kolik je hodin?

Žádné komentáře:

Okomentovat