čtvrtek 3. května 2012

Vtipy v angličtině a v češtině

Prof. – „Young man, are you the teacher of this class?"
Stude – „No, sir."
Prof. – „Then don´t talk like an idiot!"


Profesor: Mladý muži, vy jste učitelem v této třídě?
Student: Ne, pane.
Profesor: Tak nemluvte jako idiot.

„Got a match, Tom?"
„No. But I got a lighter."
„How am I going to pick my teeth with a lighter?"


Máš sirku, Tomáši?
Ne, ale mám zapalovač?
A jak si mám vyšťourat zub zapalovačem?


My fourteen-year-old grandson told me that his class was studying Churchill´s History of English-Speaking Peoples.
„Some of us are going to write him a letter," he said.
„I´m sure Sir Winston will be pleased," I commented.
„Well, I don´t know," he replied. „We´re going to ask him mot to write ony more books."


Můj čtrnáctiletý vnuk mi vyprávěl, jak ve třídě studují Churchillovy Dějiny anglicky mluvících lidí.
„Někteří z nás mu chtějí napsat dopis," řekl.
„Jsem si jist, že Sir Winston bude potěšen," řekl jsem na to.
„No, já nevím," odpověděl on. „Chceme ho požádat, aby už žádné knihy nepsal."

The young man had been sitting in the drawing room alone with her for a long time and it was getting late. Suddenly, the door opened and her father entered. He coughed a little, cleared his throat, and then said:
„Do you know what the time is?"
The young man arode hurriedly, stammered a few words and in a moment or so was gone.
„Is your young friend an idiot or what?" asked the father of the girl, whoo stood looking into the mirror.
„Why?" queried the daughter, a trifle irritated.
„Well, I just asked him if he knew the time, because my watch has stopped, and he simply bolted.


Mladý muž a ona spolu dlouho sedí v přijímacím pokoji a začíná být pozdě. Najednou se otevřou dveře a vstoupí její otec. Lehce zakašle a pak se zeptá:
„Víte, kolik je hodin?"
Mladý muž rychle vstane, zamumlá pár slov a za okamžik je pryč.
„Tvůj mladý přítel je idiot nebo co?" zeptá se otec dívky, která stojí a kouká do zrcadla.
„Proč?" ptá se dcera trochu rozladěně.
„No, jen jsem se ho zeptal, jestli neví, kolik je hodin, protože se mi zastavily hodinky a on jednoduše utekl.

Žádné komentáře:

Okomentovat